راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

پی آر پیPRP برای ریزش مو

 


 

ریزش مو سالانه میلیون ها ایرانی را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر احساس کردید که به دلیل کم پشتی موهای خود یا از دست دادن مو خود آگاه هستید ، درمان جدیدی برای ریزش مو در مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک وجود دارد.

 

پی آر پیPRP  برای ریزش مو در مردان و زنان

اگر شما یکی از میلیون ها مرد و زنی هستید که از کم پشت شدن مو رنج می برند ، پی آر پیPRP  برای ریزش مو در مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک برای کمک به شما طراحی شده است! این روش از آخرین پیشرفت های فن آوری و تکنیک ها به روش هایی بهره می برد که می تواند به بسیاری از بیماران ما کمک کند تا دوباره احساس خوبی در مورد خطوط موی خود داشته باشند.

 

ارائه پی آر پیPRP  برای ریزش مو

اگر احساس ریزش مو یا کم پشت شدن موهای خود دارید ، با مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره رایگان برای پی آر پیPRP  مو را هماهنگ کنید.

 

پی آر پیPRP  برای ریزش مو چیست؟

پی آر پیPRP  برای ریزش مو یک راه حل جدید و مقرون به صرفه برای کم پشت شدن مو است. پی آر پیPRP  برای ریزش مو یکی از جدیدترین ، کم تهاجم ترین و مقرون به صرفه ترین درمان های ریزش مو در بازار امروز است.

به منظور درک اینکه پی آر پیPRP  برای ریزش مو چگونه کار می کند ، بهتر است که ابتدا بیاموزید که پی آر پیPRP  در واقع چیست. به طور خلاصه ، پی آر پیPRP  مخفف پلاسمای غنی از پلاکت است. این پلاسما یک جز طبیعی خون است. از همه مهمتر ، پی آر پیPRP  دارای خاصیت جوان سازی قابل توجهی است. در حقیقت ، پی آر پیPRP  قبلاً اغلب به همراه روش میکرونیدلینگ برای اهداف جوان سازی صورت همراه مورد مصرف داشته است.

در طی جلسه  پی آر پیPRP  ، مقدار کمی خون از بیمار گرفته می شود. سپس آن خون پردازش می شود تا گلبول های قرمز خون از پلاسمای غنی از پلاکت جدا شود. در مرحله آخر پلاسما به پوست سر تزریق می گردد.

 

پی آر پیPRP  چه کاری انجام می دهد؟

پلاسمای غنی از پلاکت از پروتئین های خاصی در جریان خون شما حاصل می شود. به دلیل فرایندهای گریز از مرکز مورد استفاده ، در پی آر پیPRP  فاکتورهای رشد و سیتوکین های شما به طور قابل توجهی غنی تر از آن است که معمولاً در بدن شما پیدا می شود. این بدان معنی است که پی آر پیPRP  راهی قوی برای رساندن عناصر جوان کننده به مناطق هدف است.

در مورد آنچه پی آر پیPRP  برای رشد مو انجام می دهد ، پی آر پی PRP  یک آبشار ترمیمی غنی از مواد مغذی و عوامل رشد را آغاز می کند. این روند، فولیکول های مو را تقویت می کند و برای بسیاری از بیماران رشد مو را تحریک می کند!

 

چه کسی کاندیدای مناسب پی آر پی PRP  برای ریزش مو است؟

ریزش مو میلیون ها مرد و زن را در ایران درگیر خود کرده است. بیشتر افراد تمایل دارند که کم پشت شدن موها را به عنوان یک مشکل مردانه در نظر بگیرند - اما این مشکل اغلب برای خانم ها نیز رو به افزایش است. پی آر پی PRP  برای ریزش مو یک انتخاب عالی برای مردان و زنانی است که بدنبال کاهش اثرات کم پشتی مو هستند.

 

مشخصات کاندیداهای خوب برای پی آر پی PRP  مو:

 تجربه کم پشتی موها

 عقب رفتن خط رویش مو

 برخورداری از سلامتی خوب

 عدم مصرف سیگار و دیگر محصولات دخانیات

داشتن انتظارات واقع بینانه از پی آر پی PRP  برای ریزش مو

 

از آنجا که پی آر پیPRP  برای ریزش مو یک روش غیرتهاجمی است ، کاندیداهایی که می توانند این تزریقات را انجام دهند زیادند. پی آر پی PRP  ممکن است برای همه مفید نباشد ، اما بهترین راه برای تعیین اینکه آیا شما برای انجام این روش مناسب هستید ، تعیین یک جلسه مشاوره رایگان در کلینیک ما است.

 

نتایج پی آر پی PRP  برای ریزش مو

بیماران احتمالاً طی چند هفته یا چند ماه شروع به دیدن نتایج می کنند. بیشتر بیماران برای ریزش مو به 3-4 جلسه درمان با پی آر پی PRP   نیاز دارند. این جلسات درمانی به طور کلی با یکدیگر یک ماه فاصله دارند.

بیمارانی که پس از تزریق برای ریزش مو به خوبی به پی آر پی PRP  پاسخ می دهند ، تقریباً از هشت هفته بعد شروع به مشاهده موی پرپشتتر و بیشتر می کنند. نتایج ممکن است در ابتدا خفیف باشد ، اما به احتمال زیاد در طول دوره درمان کامل افزایش می یابد.

بسیاری از بیمارانی که برای ریزش مو تحت PRP قرار می گیرند ، پیشرفت قابل توجهی در رشد موها گزارش می کنند. اما آنها همچنین افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس را گزارش می دهند. بیماران این واقعیت را دوست دارند که دیگر مجبور نیستند نسبت به بیرون رفتن احساس ناخوشایندی داشته باشند. آنها دیگر لازم نیست که برای هر مناسبتی روی سر خود پوششی برای مخفی کردن کم پشتی خود داشته باشند! آ

 

هزینه پی آر پی PRP  برای ریزش مو چقدر است؟

هزینه تزریق پی آر پی PRP  برای ریزش مو در شهریور ماه 1399 در بهشت کلینیک به شرح زیر است:

  850 هزار تومان به ازای هر جلسه

 معمولاً برای هر بیمار 3 الی 4 جلسه درمان لازم است

 

مشاوره رایگان

هر پی آر پی PRP  برای درمان ریزش مو با مشاوره آغاز می شود. در مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک ، ما در حال ارائه مشاوره رایگان به بیماران علاقه مند به پی آر پی PRP  (پلاسمای غنی از پلاکت برای درمان) برای درمان ریزش یا نازک شدن مو هستیم.

در طول جلسه مشاوره ، شما می توانید هر گونه سوال در مورد پی آر پی PRP  ، روند جمع آوری پلاسمای غنی از پلاکت یا سرعت نتیجه را مطرح کنید. روند مشاوره متمرکز بر ارتباط دو طرفه است ، بنابراین بیماران از همه جنبه های درمان آگاه می شوند و از تصمیم خود برای ادامه کار اطمینان حاصل می کنند.

برای اولین گام یعنی هماهنگی جهت مشاوره رایگان و شخصی خود، با ما تماس بگیرید: 44219771-021


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد