راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

بوتاکس خط اخم


پوست خود را درک کنید

 

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد روند پیری پوست خود داشته باشید ، بهتر می توانید آن را به بهترین شکل حفظ کنید. برای کسب اطلاعات مفید و نکاتی در مورد خطوط بین ابرو و چین و چروک، خواندن مطلب را ادامه دهید تا شما و پزشکتان تصمیم بگیرید که آیا بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر.

 

حقایق خط اخم

 

واقعیت 1: کرم ها و لوسیون ها تنها گزینه شما نیستند.

وقتی نوبت به اصلاح حالت های اخم متوسط ​​تا شدید بین ابرو می رسد ، یک نسخه دارویی ممکن است انتخاب درستی برای نتایج ماندگار باشد.

 

واقعیت 2: این موردی نیست که فقط به سن ارتباط داشته باشد.

چین و چروک ها و خطوط اخم بین ابروها ناشی از حرکات مکرر و انقباضات عضلانی است، به این معنی که حتی می توانند در بزرگسالان جوان نیز ایجاد شوند.

بوتاکس به شما کمک می کند تا خطوط اخم را در بین ابروهای خود صاف کنید - با نتایج طبیعی و ماندگار.

 

واقعیت 3: می توانید با خطوط اخم مبارزه کنید.

 

عمر در حال گذر است و البته چین و چروک ها را نیز با خود می آورد.  بوتاکس اینجا است تا به شما کمک کند خطوط بین ابروهای خود صاف کنید ، بنابراین می توانید با ظاهری که کاملاً متعلق به خودتان است زندگی کنید.

 

دانش پیری

بیایید در مورد پوست جدی باشیم.

 

بله ، به نظر می رسد یک علم پشت بحث جوان سازی پوست قرار گرفته است. این کار با اسید هیالورونیک شروع می شود ، ماده ای که به طور طبیعی در پوست شما ایجاد می شود و به شما کمک می کند ظاهری جوان و کامل داشته باشید. عواملی ممکن است منجر به ایجاد جوانی در پوست با چین و چروک بیشتر شود ، از جمله:

 

    توزیع مجدد چربی صورت

        از دست دادن چربی در پیشانی و گونه ها

        افزایش چربی در ناحیه دهان و فک که می تواند باعث افتادگی شود

   

از دست دادن استخوان در سراسر صورت

    شلی عضله

    عوامل خارجی مانند آسیب ناشی از خورشید یا استعمال دخانیات

 

نکات پیر شدن

از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش خودداری کنید.

 

تصور می شود که قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماورا بنفش مقصر اصلی پیری سریع پوست است. آفتاب به پوست شما آسیب می رساند و باعث از بین رفتن کلاژن می شود ، که می تواند باعث افتادگی و چین و چروک شود .

 

هیدراته بمانید.

 

نوشیدن مقدار زیادی آب به جلوگیری خشک شدن بیش از حد پوست کمک می کند.

از غذاهای فرآوری شده و قندها خودداری کنید.

 

وقتی قند با کلاژن (یک پروتئین) تماس پیدا می کند ، واکنشی به نام گلیکاسیون رخ می دهد. گلیکاسیون می تواند به کلاژن آسیب برساند ، یکپارچگی و بازسازی بافت پوست را به خطر بیندازد و پیری پوست را تسریع کند.

 

پیری در مردان

 

آقایان ، به شما برای انتخاب جسورانه برای درمان خط اخم بین ابرو تبریک می گوییم. واقعیت این است که چون صورت شما هنگام اخم ، لبخند زدن یا جمع کردن چشم ها ، حرکت می کند ، حتی اگر از بهترین محصولات مراقبت از پوست مردان استفاده کنید ، خطوط اخم همچنان ظاهر می شوند. و به عنوان یک مرد ، خطوط بیان شما عمیق تر هستند ، بنابراین تزریق بوتاکس می تواند درمانی باشد که شما برای به دست آوردن ظاهر طبیعی مورد نظر خود نیاز دارید.

 

پیری در زنان

 

عادت کنید با درست خوردن از پوست خود مراقبت کنید. تکرار شستشو. این هر روزه هر کاری که در زندگی روزمره انجام می دهید می تواند به شما در حفظ شاد و سلامت کمک کند. اما گاهی اوقات ، برای آن چیزهای اجتناب ناپذیر در زندگی - مانند خطوط اخم بین ابروها - ممکن است یک قدم خارج از روال معمول باشد. همه افراد به طور متفاوتی پیر می شوند ، اما اگر شما خود را از طریق حرکات صورت بیان کنید (مانند اکثر افراد) ، بوتاکس می تواند به شما کمک کند آن خطوط اخم را صاف کرده و ظاهر طبیعی مورد نظر شما را بدست آورد.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد