راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

قیمت بوتاکس

 


 

5 نکته مهم که درباره بوتاکس باید بدانید


1.      بوتاکس چیست؟

 بوتاکس یک درمان زیبایی تزریقی است که برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک های صورت استفاده می شود

2.      بوتاکس در صورت چگونه استفاده می شود؟

 بوتاکس زیبایی برای استفاده در خطوط افقی پیشانی ، خطوط "11" بین دو چشم و پنجه کلاغی های دور چشم مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده FDA است.

3.      چند واحد بوتاکس در پیشانی مجاز است؟

 برای خطوط افقی پیشانی ، پزشکان می توانند حداکثر 20 واحد بوتاکس تزریق کنند

برای خطوط "11" بین چشم ها (یا خطوط گلابلا) ، حداکثر 20 واحد بوتاکس   در نظر گرفته شده است

 این بدان معنی است که شما می توانید تا 40 واحد بوتاکس را در پیشانی خود تزریق کنید

4.      چه محل های دیگری برای تزریق بوتاکس ایمن است؟

 در حال حاضر به غیر از پیشانی، خطوط کنار خارجی چشم ها (پنجه کلاغی ها) تنها محل مورد تایید FDA برای تزریق بوتاکس است.

5.      هزینه درمان بوتاکس چقدر است؟

 هزینه یا قیمت بوتاکس کامل برای پیشانی و کناره خارجی چشم بسته به برند مورد استفاده تقریبا 20 الی 50 دلار (با توجه به نوسانات قیمت، هزینه بوتاکس به دلار آورده می شود) می باشد.

 هزینه ها را می توان برای هر واحد داروی مصرفی و یا به ازاء هر منطقه هم محاسبه نمود.

 

تزریق بوتاکس برای پیشانی

بوتاکس یک درمان زیبایی تزریقی است که برای شل شدن و صاف شدن چین و چروک های صورت استفاده می شود. ماده بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A) عضلات صورت را به طور موقت فلج می کند. بوتاکس را می توان به پیشانی بین دو چشم تزریق کرد.

تزریق بوتاکس برای پیشانی ، روش برای صاف کردن خطوط افقی و چین و چروک های عمودی بین چشم ها می باشد. این ماده تزریقی از طریق شل کردن ماهیچه هایی که باعث ایجاد این چین و چروک ها می شوند عمل می کنند.

برخی افراد ممکن است تزریق بوتاکس را در پیشانی خود انتخاب کنند تا خطوط عمودی اخم و چین و چروک های افقی پیشانی را به حداقل برسانند.

با وجودی که استفاده از بوتاکس در پیشانی توسط FDA تأیید شده است ، اما یک پزشک زیبایی متبحر هنوز هم محتاط است. این بدان دلیل است که اگرچه بوتاکس می تواند در صاف کردن چین و چروک ها موثر باشد ، اما در صورت عدم احتیاط می تواند باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادگی یا حتی متقارن شدن ابروها شود.

دوز تزریق باید به دقت کنترل شود.

 

چه مقدار بوتاکس در پیشانی مجاز است؟

در هر سرنگ دوز بوتاکس بین 50 تا 200 واحد آماده می گردد. برخی پزشکان می گویند به طور متوسط ​​8 تا 20 واحد به پیشانی تزریق می کنند. آلرگان، تولید کننده برند اصلی بوتاکس ، دوز 4 واحد برای هر کدام از 5 محل روی پیشانی را پیشنهاد می کند که در مجموع 20 واحد می شود.

پزشکان ممکن است در ابتدا با دوز کم واحد در هر تزریق شروع کند. آنها به شما چند هفته ( معمولاً دو تا چهار هفته ) فرصت می دهند تا ببینید که این دوز برای شما چگونه کار می کند. سپس ممکن است مجددا چند واحد اضافی دریافت کنید. پس بدین ترتیب ، پزشک شما در مورد تعداد واحدهای مورد نیاز شما در ویزیت های بعدی نظر خواهد داد.

به طور کلی ، جلسات تزریق بوتاکس تقریباً چهار ماه از یکدیگر فاصله دارد. هنگامی که برای اولین بار بوتاکس را دریافت می کنید ، نتایج درمان ممکن است به مدت طولانی دوام نداشته باشد. ممکن است به این نتیجه برسید که باید دو تا سه ماه پس از اولین درمان به پزشک خود مراجعه کنید.

 

بوتاکس چقدر هزینه دارد؟

قیمت بوتاکس به ازاء هر واحد آن است. به طور متوسط ​​قیمت هر واحد حدود 0.4 تا 1 دلار است. اگر حداکثر 20 واحد در پیشانی خود بوتاکس را دریافت کنید ، با توجه به برند آن می توانید در مجموع حدود 8 تا 20 دلار برای درمان خطوط افقی پیشانی در نظر بگیرید. تزریق پیشانی غالباً با تزریق برای خطوط گلابلا (خطوط بین ابروها که تا 20 واحد نیز می توان در آن تزریق کرد) همراه می شود. مجموع هزینه بوتاکس واحدهای شما برای این دو منطقه در حدود 16 تا 40 دلار است.

 

بوتاکس در کجای پیشانی مجاز است؟

سازمان غذا و دارو فقط برخی از محل های پیشانی را برای تزریق بوتاکس تأیید کرده است. اینها شامل خطوط افقی در سراسر پیشانی و همچنین گلابلا ("11 های" بین چشم های شما) است. با وجودی که این مناطق برای تزریق بوتاکس تأیید شده اند ، اما درمان هنوز هم مستلزم احتیاط است. استفاده بیش از حد از بوتاکس در پیشانی می تواند باعث عوارض زیبایی شود.

تزریقات بوتاکس فقط برای خطوط پیشانی ، خطوط گلابلا (خطوط اخم) و خطوط کناری اطراف چشم ("پنجه کلاغی") مورد تایید FDA  است. تزریق برای خطوط جانبی یا کناری چشم ممکن است در مجموع تا 24 واحد باشد.

 

اثرات بوتاکس چه مدت دوام دارد؟

به طور کلی ، دوام اثرات تزریق بوتاکس حدود چهار ماه است. با این وجود ، اثرات اولین جلسه درمان شما ممکن است زودتر از بین برود. در این صورت ، شما پس از اولین جلسه تزریق خود زودتر به درمان مجدد نیاز خواهید داشت. پس از آن ، می توان بتوانید انتظار داشت که درمان های شما طولانی اثرتر باشند.

ممکن است بلافاصله پس از درمان نتایج را مشاهده نکنید. برخی از پزشکان پیشنهاد می کنند قبل از تعیین وقت برای ویزیت بعدی ، حداقل 14 روز فرصت دهید تا اثرات آمپول خود را مشاهده کنید.

 

در کجا بوتاکس نزنیم

اگر بیش از حد واحد بوتاکس دریافت کنید ، می تواند باعث سنگینی یا افتادگی در مناطق مبتلا شود. از آنجا که سم استفاده شده در بوتاکس باعث فلج عضلات می شود ، شما تا چند ماه دیگر قادر به حرکت دادن آن عضلات نخواهید بود ( دریافت بوتاکس بیش از حد ، در مکان های درست یا اشتباه ، نیز می تواند چهره شما را "یخ زده" و بی حالت نشان دهد).

اگر پزشک تزریق را عضلات مناسب انجام ندهد ، این امر می تواند فرد را مجبور به تکرار درمان کند زیرا بوتاکس نتیجه کافی نخواهد داشت.

 

چگونه یک پزشک مناسب پیدا کنیم

وقتی نوبت به یافتن پزشک مناسب برای تزریق بوتاکس می رسد ، باید مطمئن شوید که پزشک مجوز دار را انتخاب می کنید. پزشکان پوست، جراحان پلاستیک و متخصصان گوش و حلق و بینی با تجربه می توانند بهترین انتخاب ها باشند. سایر پزشکان و متخصصان نیز ممکن است آموزش بوتاکس را ببینند و گواهینامه مربوطه را دریافت کنند.

قبل از انتخاب پزشک، در مورد صلاحیت های وی کاملاً تحقیق کنید. اگر فرد مورد نظر پزشک نباشد ، احتمال ایجاد عوارض جانبی بسیار بیشتر است. از تزریق بوتاکس در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و اسپاها جدا خودداری کنید.

 

خلاصه

تزریق بوتاکس برای پیشانی به عنوان یک درمان ایمن و موثر برای صاف کردن خطوط و چین و چروک ها توسط سازمان غذا و دارو FDA تأیید شده است. پزشکی را انتخاب کنید که در تزریق بوتاکس از تجربه و مهارت بالایی برخوردار باشد و قبل از تعیین وقت ویزیت ، در این مورد به دقت تحقیق کنید. فواصل بین جلسات درمانی حدودا 4 الی 5 ماه می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد