راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

بررسی اجمالی مزوتراپی مو: درمان ، مواد لازم ، فواید ، روش ، هزینه و مراقبت های بعدی


 



آلوپسی (طاسی تکه ای) ، ریزش موی مردانه و ریزش مزمن مو از مهمترین مشکلات پوست سر است که توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان تجربه شده است. هرکسی می تواند از این مشکل رنج ببرد و این مشکل با تاج کم پشت ، عقب رفتن مو و ریزش موی تکه ای مشخص می شود. سبک زندگی ناسالم ، عدم تعادل هورمونی ، عوامل ژنتیکی ، ضعف سلامت پوست سر ، استروئیدها ، بارداری ، اختلال در کشیدن مو ، سفید شدن مو ، رنگ آمیزی مو ، استفاده بیش از حد از محصولات حالت دهنده (موم / اسپری / سفید کننده) ، حالت دادن به مو ، استعمال دخانیات ، استرس ، شوک ، سوء مصرف الکل ، سرطان همچنین می تواند باعث طاسی یا ریزش مو شود.

درمان مزوتراپی برای اصلاح مشکل ریزش مو روی لایه مزودرم (لایه اولیه جوانه که به بافت پیوندی تبدیل می شود) کار می کند. در این روش درمان غیر جراحی ریزش مو ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، فاکتورهای رشد ، پروتئین ها و محلول پزشکی خاصی به مزودرم ، لایه میانی پوست سر ، تزریق می شود. مزوتراپی به ایجاد موهای قوی ، متراکم ، سالم و حجیم ، کنترل ریزش مو و همچنین اصلاح مشکلات شوره سر کمک می کند. ثابت شده است که مزوتراپی یک روش موثر در درمان تلوژن افلوویوم ، آلوپسی استرس و آلوپسی آندروژنتیک است. این روش گردش خون را بهبود می بخشد ، ورودی غذایی را فراهم می کند و باعث تولید موهای جدید می شود.

ترکیب محلول مزوتراپی

مواد شگفت انگیز موجود در روش تزریق با توجه به نگرانی های فردی سفارشی می شوند این شامل:

ماینوکسیدیل

 برخی داروها

بیوتین

ویتامین ها

پروتئین ها

آنزیم ها

مولکول های زیست فعال یا عصاره گیاه

پروکایین (داروی بیهوشی)

فواید این ترکیبات محلول مزوتراپی

* بیوتین و ماینوکسیدیل به رشد مجدد مو کمک می کنند و سایر ترکیبات باعث تولید کلاژن می شوند و مزایای ضد التهابی دارند. مواد تشکیل دهنده ماینوکسیدیل بسته به نیاز بیمار و تجربه پزشک متفاوت است.

* گشادکننده های عروق مانند ماینوکسیدیل و جینکو بیلوبا در القای رشد مو در آلوپسی آندروژنتیک موثر هستند. این روند گردش خون محلی را بهبود می بخشد. بنابراین با طولانی شدن مرحله آناژن چرخه مو به رشد مو کمک می کند.

* سیلیسیم (ترکیب اصلی بافت همبند الاستیک) و کونوکتیل (یک ماده معدنی ضروری) دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. آنها به اصلاح نفوذ پذیری لنفاوی کمک می کنند و تولید کلاژن را افزایش می دهند.

* کوکتل ویتامین ها (B1 ، B2 ، B3 ، B4 ، B5 ، B6 ، B8 ، C و A) به درمان کمبود ریز مغذی ها کمک می کند. این ویتامین ها به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند ، الاستین و تولید کلاژن را تقویت می کنند و عملکرد بازسازی کلاژن را تقویت می کنند.

* برخی از عناصر کمیاب موجود در محلول هایی که به تصحیح تلوژن افلوویوم کمک می کنند.

 

درمان مزوتراپی چه مزایایی دارد؟

رشد مو را تسریع و تسریع می کند.

درمان بدون درد و غیر جراحی برای ریزش مو.

اثر ناشی از هورمون DHT را خنثی می کند.

موها را متراکم ، پرحجم ، بلند و سالم کنید.

مشکلات طاسی مزمن و شوره سر را اصلاح می کند.

گردش خون را در فولیکول های مو بهبود می بخشد.

عدم تعادل هورمونی در اطراف فولیکول های مو را اصلاح می کند.

درمان به کنترل درمان ریزش مو در زنان و مردان کمک می کند.

فرد می تواند بلافاصله پس از عمل به کارهای روزمره خود برگردد.

سایر مزایای پزشکی درمان مزوتراپی

به کاهش سلولیت کمک می کند.

باعث جوان سازی صورت می شود.

پوست کسل کننده و ظاهری خسته را زنده می کند.

رنگ و درخشندگی پوست را بهبود می بخشد.

رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی پوست افتاده را بهبود می بخشد.

رفع چین و چروک ، کاهش اسکار و نگرانی هایپر رنگدانه.

 

درمان ریزش مو با مزوتراپی چگونه انجام می شود؟

درمان ریزش مو با مزوتراپی با تمیز کردن پوست سر با مواد ضد عفونی کننده آغاز می شود. از داروی بی حسی استفاده می شود و یا یک بلاک حلقه ای برای کاهش درد برای اطمینان از راحتی بیمار داده می شود. در طول درمان ، حدود 10-10 میلی لیتر از محلول پزشکی به پوست سر تزریق می شود. با یک تزریق استاندارد مزوتراپی استاندارد ، محلول به عمق هدف عمق 2-4 میلی متر تزریق می شود (زاویه تزریق 30 تا 60 درجه). کوکتل را می توان با کمک تفنگ مزوتراپی نیز تحویل داد. بسیاری از اوقات ، غلتک درما یا چند میکرو سوراخ در ناحیه پوست سر ایجاد می شود. با استفاده از این میکروهول های کوچک ، محلول مزوتراپی (ضد ریزش مو) به پوست سر تزریق می شود.

جلسات درمان کنترل ریزش مو با مزوتراپی

مزوتراپی مو باید هر 2 هفته یک بار انجام شود و حداقل 6-10 جلسه برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه می شود. جلسات نگهداری دوره ای نیز پس از درمان و در صورت نیاز برنامه ریزی می شود. اگر کسی به دنبال درمان ریزش مو با مزوتراپی در تهران است ، می تواند به بهشت کلینیک مراجعه کرده و از بهترین متخصصان درمان ریزش مو درمان کند.

توجه داشته باشید

برای رضایت بخشیدن به نتایج ، روش مناسب تزریق کوکتل و تزریق واجب است.

با توجه به نگرانی و بسته به میزان کارایی ، کوکتل در جلسات مختلف تغییر می یابد.

افرادی که مبتلا به دیابت ، اختلالات خونریزی ، عفونت های پوستی ، بیماری خودایمنی و کسانی که باردار هستند ، دارای بیماری قلبی (بیماری رگ های خونی) ، فشار خون بالا هستند ، نباید این روش درمانی را انتخاب کنند ، زیرا این امر می تواند سلامتی آنها را خراب کند.

مزوتراپی یک درمان ایمن است

از آنجا که محلول حاوی مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد سازگار با پوست است ، این روش ایمن در نظر گرفته می شود و احتمال عوارض جانبی یا واکنش آلرژیک بسیار نادر است. اگر یک جراح آموزش دیده روش را انجام دهد خطرات آن تقریباً صفر است.

هزینه درمان مزوتراپی در تهران

کمک گرفتن از یک متخصص می تواند به علت اصلی ریزش مو و شدت و الگوی ریزش مو کمک کند. بسته به شدت بیماری ، برنامه درمانی برای دستیابی به بهترین نتیجه ارائه می شود.

بسته به درجه ریزش مو و سلامت پوست سر ، هزینه درمان مو با مزوتراپی متفاوت است. هزینه درمان شامل عواملی مانند:

هزینه تزریق بی حسی یا کرم بی حسی

ترکیبات محلول مزوتراپی

جلسات درمان

شدت ریزش مو

محل کلینیک

تجربه پزشک

آزمایش خون و سایر آزمایشات

برای درک بهتر ، با متخصصان در بهشت کلینیک مشورت کنید.

خطرات مرتبط با درمان مزوتراپی چیست؟

ادم

کبودی

             حالت تهوع

             تورم

وصله های پوست تیره

چه مراقبت های بعدی باید پس از درمان مزوتراپی دنبال شود؟

به مدت 4 ساعت پس از درمان موها را شستشو ندهید.

از پوست سر در برابر تابش مستقیم آفتاب و گرد و غبار محافظت کنید.

از رنگ آمیزی مو در طول درمان با ماینوکسیدیل خودداری کنید.

برای کسب نتایج خوب ، بیمار باید یک رژیم غذایی سالم و مغذی مصرف کند.

تا چند روز پس از درمان ، از مصرف سیگار ، دخانیات و الکل خودداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان مزوتراپی برای کنترل ریزش مو ، با بهترین دکتر درمان ریزش مو در تهران دکتر کاظم محقق تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد