راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

هایفو HIFU ، روشی بسیار سریع و راحت برای جوانسازی



هایفو HIFU یکی از موثرترین و مدرن‌ترین تکنیک های لیفت صورت با روش غیرجراحی است

مکانیزم عملکرد آن با امواج صوتی اولتراسوند ساده (دقیقا مانند دستگاه سونوگرافی معمولی) می باشد و مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) قرار گرفته است. هایفو در یک جلسه کوتاه  و بدون درد انجام می شود و نتایج آن کاملاً ماندگار می باشد.

بیمارانی که تمایل به برطرف نمودن یکی از موارد زیر دارند، می‌توانند از هایفوتراپی بهره بگیرند:

 

افتادگی پوست زیر صورت و گردن

شل شدن پوست زیر ابرو و اطراف چشم

خط خنده یا به عبارتی خطوط پرانتزی شکل اطراف دهان

محو شدن خط فک

پایین افتادن پوست به ویژه اطراف دهان

افتادگی پلک

چین‌های شل گردن

نازک و آسیب پذیر شدن پوست

چروک‌ها و خطوط ظریف صورت

بزرگ شدن منافذ پوست

 اطلاعات بیشتر ...


درمان کک ومک



روغن کرچک دیگر روش طبیعی برای درمان کک و مک در خانه است.  این روغن حتی باعث سفتی پوست شده و به محو شدن کک و مک ها کمک می کند.

 

شبها قبل از خواب، مقداری روغن کرچک را به کک و مک های پوست بمالید. صبح روز بعد با استفاده از یک دستمال نرم روغن را  از روی پوست پاک کرده و با آب ولرم شستشو دهید. این درمان را ادامه دهید تا وقتی که از شر کک و مک ها خلاص شوید. برای گرفتن نتیجه بهتر، از روغن کرچک خالص که با پرس سرد استخراج شده باشد و بدون مزه و بدون بو باشد استفاده کنید .

ماسکی ساده برای لک های صورت


 

برخی از بانوان اشکالات صورت خود را با مواد آرایشی زیاد میپوشاند اما برخی دیگر در صدد حذف آن ها هستند. برای حذف و یا بهبود بهتر این عارضه ها بر روی صورت شما باید :

 

دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی

یک قاشق آب لیمو ترش

دو قاشق سرکه سیب بکر

 

در ظرفی مخلوط کرده تا همگن شوند سپس دراز بکشید و مواد را روی صورت قرار دهید. اجازه دهید تا 30 دقیقه بماند سپس صورت را با آب ولرم بشویید.

 

هفته ای 3 بار به مدت یک ماه نتیجه ی دلخواه را به شما می دهد

 

ماسک ضد شوره قوی با زنجبیل


 

مقداری پودر زنجبیل را با 1 قاشق چایخوری روغن کنجد ترکیب کنید و 1 قاشق چای خوری آبلیمو به آن بیافزایید. ماسک ضد شوره ی شما باید حالتی نیمه خمیری داشته باشد.

برای درمان شوره سر این ماسک مو را روی موهای خشک بمالید و بعد از 15 دقیقه موها را آبکشی کرده و شامپو کنید.

 

از بین بردن سیاهی دور چشم با سیب زمینی رنده شده


 

سیب زمینی حاوی آنزیم ها، نشاسته و ویتامین C است؛ ترکیباتی که به عنوان عوامل اصلی درخشندگی و سفیدی پوست شناخته می شوند. یک سیب زمینی خام را رنده و سپس آب درون آنرا خارج کنید. سیب زمینی ها را به شکل گلوله ای پنبه ای در بیاورید و 10 دقیقه روی حلقه های سیاه صورتتان بگذارید، سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. این کار را هفته ای 2 بار تکرار کنید.