راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

راه های مراقبت از پوست و مو

پی آر پی PRP - مزوتراپی - بوتاکس - تزریق ژل - هایفوتراپی - میکرونیدلینگ - لیفت با نخ - لیزر موهای زائد - برداشتن خال - دکتر کاظم محقق 44219771-021

چهار ماده طبیعی برای پاک کردن جای جوش


 


جای جوش یکی از مشکلات آزاردهنده برای بسیاری از افراد است ولی می توانید به راحتی و بدون هزینه زیاد با چند ماده گیاهی آن را پاک کرده و بهبود دهید و صورتی صاف و عاری از جای آکنه داشته باشید:

 

 روغن لوندر (اسطوخودوس(:

کارشناسان اثبات کرده اند که برخی روغن های ضروری می تواند به عنوان درمان بیشتر آکنه ها و پاک کردن جای آکنه عمل کند، به خصوص روغن لوندر نتیجه بهتری حاصل می کند. چند قطره روغن لوندر را با چند قطره آب خالص مخلوط کرده و با یک پنبه از آن استفاده کنید. لازم نیست آن را بشویید، می توانید تمام شب آن را روی صورت نگاه دارید. این کار را 1 الی 2 بار در هفته انجام دهید تا نتیجه بهتری به دست آورید.

 

 عسل:

عسل یکی از بهترین مواد برای مراقبت از پوست و درمان آکنه است چرا که عسل خاصیت ضد التهابی پوست و پاک کنندگی دارد. می توانید از عسل به عنوان یک سلاح مرموز برای پاک کردن پوست و همچنین پاک کردن رد های جوش بر روی صورت استفاده کنید. از یک پنبه برای زدن عسل خالص به جای جوش ها به مدت 10 الی 15 دقیقه استفاده کرده و سپس با آب ولرم بشویید. حداقل یک بار در روز این کار را انجام دهید.

 

 چای سبز:

داروهای طبیعی می تواند به درمان التهاب های پوست بر اثر استفاده از مواد آرایشی کمک کند. می توانید از چای سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان برای پوستی نرم و عاری از لک استفاده کنید. تمام کاری که باید انجام دهید جوشاندن یک قوری چای سبز است و بگذارید خنک شده و سپس با یک گلوله پنبه به روی ناحیه لک دار بر اثر جای جوش بزنید ، نیازی به آبکشی نیست و می توانید آن را در سراسر شب و به طور مرتب روزانه از این روش استفاده کنید.

 

 آب خیار:

ماسک های صورت با خیار یک روش مراقب از پوست است که به طور وسیعی از این روش استفاده می شود. برای درمان آکنه، جلوگیری از چین و چروک و حفظ رطوبت پوست می توان از ماسک خیار استفاده کرد. برای آنکه جای جوش را از پوست پاک کنید ، باید آب تازه خیار را به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست بزنید. این کار را روزانه انجام دهید و سپس با آب سرد صورت را بشویید تا منافذ باز بسته شوند.

کلینیک زیبایی

بهترین کلینیک پوست مو زیبایی

دکتر پوست و مو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد